Copyright 2020 - Custom text here

Piagam Pelanggan

Piagam Pelanggan

  PIAGAM PELANGGAN

 

  • Memastikan pesakit mendapat prkhidmatan perubatan terkini yang optima dan mengurangkan kompilasi rawatan seminimal yang mungkin.

 

  • Menjanjikan kepuasan, keselesaan dan memastikan keselamatan pesakit diberi keutamaan semasa berada di hospital dengan cara tindakan yang produktif.

 

  • Memastikan pendidikan kesihatan sempurna diberi kepada pesakit.

 

  • Sentiasa prihatin terhadap pesakit-pesakit yang kurang berkemampuan di dalam urusan pembayaran bil-bil hospital.

 

  • Mewujudkan sistem pengurusan pentadbiran dan kewangan yang sistematik berkaitan dengan kakitangan, pesakit dan pembekal-pembekal yang berurusan dengan hospital.
Hospital Kuala Nerang telah mendapat Persijilan Akriditasi daripada MSQH kali ke-3 untuk tempoh 4 tahun (13 sept. 2012 - 12 Sept. 2015) | Pensijilan HALAL daripada JAKIM untuk tempoh 2 tahun (1 Julai 2018 - 30 Jun. 2020) | Pensijilan GMP ( Good Manufacturing Practice) untuk tempoh 3 tahun (8 Feb. 2018 - 7 Feb. 2021)| Sijil Pengiktirafan BeSS (BERSIH, SELAMAT Dan SIHAT : BAGI PENGUSAHA PREMIS MAKANAN) untuk tempoh 3 tahun (30 Mei 2019 - 29 Mei 2022) | Pensijilasn MeSTI (26 Jun 2019 - 01 Mei 2022) | Pensijilan HACCP (02 Mei 2019 - 01 Mei 2022)
f t g m
Copyright © 2020 Hospital Kuala Nerang. All Rights Reserved.
Joomla! is Free Software released under the GNU General Public License.